Drie bestuurders FNV Overheid aan het woord bij Publiek Denken

Door Redactie 2 maart 2022

In het nieuwste nummer van het magazine van Publiek Denken komt een aantal bestuurders van FNV Overheid aan het woord.

Tablad

Bestuurders aan het woord

Zo wordt Yoram Bovenkerk ge├»nterviewd over hybride werken in het artikel Waterschappen, hybride en vitaal en vertelt Marieke Manschot meer over het A&O fonds gemeenten in het artikel Duurzame inzetbaarheid. In het artikel Arbeidsmarkt gaan Marco Ouwehand en Marieke Manschot onder meer in op goede arbeidsvoorwaarden voor ambtenaren. Je kunt het hele magazine lezen, of direct naar de verschillende artikelen gaan via de links hierboven.

Voor deze uitgave, met als thema ‘goed werkgeverschap’ deed FNV Overheid ook in samenwerking met het Ambtenarenpanel een onderzoek naar de werkbeleving van ambtenaren. Aan het onderzoek deden 1.297 ambtenaren mee. Lees het persbericht over het onderzoek.

Ambtenarenpanel

Het Ambtenarenpanel is een initiatief van Publiek Denken en onderzoeksbureau Overheid in Nederland. Er worden meerdere onderzoeken per jaar gedaan. De onderzoeksresultaten worden ook altijd in het magazine gepubliceerd. Ambtenaren kunnen zich aanmelden voor een gratis abonnement op dit magazine.