Teken de petitie ‘Investeer in onderwijs’

Door Redactie 14 februari 2019

Met goed onderwijs kunnen leerlingen en studenten hun talenten ontdekken en ontwikkelen. Dat draagt bij aan hun maatschappelijke ontwikkeling en helpt onze economie vooruit. Onderwijsuitgaven zijn dan ook geen kostenpost, maar een investering in onze toekomst. Het is belangrijk dat dit kabinet én de komende kabinetten meer geld uittrekken voor onderwijs.

Geef een signaal af naar de politiek

FNV, AOb en FvOv zijn in de aanloop naar de landelijke onderwijsactieweek van 11 t/m 15 maart een petitie gestart waar iedere school, opleiding of universiteit aan mee kan doen. Of je nu werkt in het onderwijs, leerling, ouder, student of sympathisant bent, teken voor een investeringsplan voor het onderwijs! De petitie zal in de actieweek aan de politiek worden aangeboden.

Waar vind je de petitie?

Op investeer-in-onderwijs.nl kan je meedoen per school, opleiding of universiteit. Binnenkort is daar ook te zien hoeveel mensen van jouw school, opleiding of universiteit in jouw provincie en in heel Nederland hebben getekend.

Laat zien dat verandering noodzakelijk is, teken de petitie en vraag je collega’s om ook te tekenen. Samen staan we sterk!

Teken de petitie