Wat wil jij afgesproken hebben in de nieuwe cao Timmerindustrie?

Laat het me weten en vul de enquête in

portret Henny Plat - Van Hooijdonk
Door Henny Plat - Van Hooijdonk 5 augustus 2021

De cao Timmerindustrie loopt af per 1 december aanstaande. Tijd dus om over de volgende cao na te denken. Graag wil ik weten wat jij belangrijk vindt voor de nieuwe cao. Vul je de korte enquête in?

Wat vind jij belangrijk?

Meer loon? Gezondere werktijden? Betere opleidingsmogelijkheden? Laat me weten wat jij belangrijk vindt voor jouw nieuwe cao. Vul de enquête in en werk zo mee aan een goede cao Timmerindustrie.

Vul nu de enquête in

Vraag ook je collega's

We hopen dat jij en zo veel mogelijk van je collega’s deze vragenlijst invullen, want hoe groter en breder de input, hoe beter ook het effect! Ik stel het op prijs als je de link deelt met je collega’s.

Definitieve cao-voorstellen

De cao-commissie zal half september - mede op basis van jouw input - de cao-voorstellen van de FNV vaststellen. Op 30 september is dan de eerste onderhandelingsronde. Als jouw vakbond streven wij er naar dat deze cao er is voordat de huidige afloopt!

Jij verdient goede afspraken

We hebben in de laatste cao een aantal mooie afspraken kunnen maken, zoals de zwaarwerkregeling en de beide loonsverhogingen die hoger zijn dan het landelijk gemiddelde. Jij als werknemer in de timmerindustrie verdient dat ook. In de afgelopen coronapandemie hebben velen van jullie in fabrieken en op de bouw doorgewerkt, je ingezet voor het bedrijf en de sector. In de nieuwe cao willen we, samen met alle leden, weer een aantal mooie afspraken realiseren.

Doe het voor 15 september

Vul alsjeblieft de enquête in voor 15 september, dan gaan wij daar na de vakantie samen mee aan de slag!

Vul nu de enquête in