Wil je een goed gesprek over je werk?

Vraag een gratis loopbaangesprek aan!

Door Redactie 13 oktober 2022

Wil je kunnen sparren over je werk? Of wil je doorgroeien en ben je benieuwd naar jouw mogelijkheden? Misschien wil je iets anders en jouw kansen op een andere baan vergroten. FNV Agrarisch Groen vindt het belangrijk dat jij je kan (blijven) ontwikkelen door te investeren in jezelf. Hoveniers kunnen daarom kosteloos een aantal loopbaangesprekken met één van onze professionele en onafhankelijke loopbaanadviseurs aanvragen.

Ga in gesprek over jouw toekomst met een loopbaanadviseur van FNV

Hoe werkt een loopbaangesprek?

Na je aanmelding neemt een loopbaanadviseur van de FNV contact met je op om een eerste afspraak te maken. Jij staat centraal en jij bepaalt wat je wilt bespreken. De gesprekken zijn bij jou in de buurt of online. Tijdens de intake bepalen jullie samen wat de vervolgstappen zijn. De loopbaancoaches zijn van de vakbonden FNV of CNV en dus onafhankelijk. Je kunt het traject helemaal buiten je werkgever om doen. Indien je niet wilt dat je werkgever op de hoogte is van de gesprekken, houden we alles onder ons.

Voordelen van een loopbaanadviseur via de vakbond

• Ervaren en officieel gecertificeerde coaches
  • Goed en onafhankelijk
  • Levert maatwerk, want jij staat centraal
  • Landelijk dekkend netwerk; er is dus altijd een loopbaanadviseur dichtbij huis
  • De gesprekken kunnen ook online plaatsvinden

Aanmelden

Wil je een loopbaangesprek aanvragen? Wacht niet te lang, want er is een beperkt aantal plekken beschikbaar. De loopbaancoach neemt contact met je op en maakt verdere afspraken.

Meld je aan