Bijeenkomst "in de melk te brokkelen" Vakbondsgeschiedenis Friese Zuivel

20 februari in Vakbondshuis Heerenveen

Door Redactie 24 januari 2020

Deze bijeenkomst wordt georganiseerd voor leden en belangstellenden, met oud-FNV-bestuurder Harry Vellenga.

Lokaal FNV Heerenveen-Opsterland nodigt je uit voor een bijeenkomst ‘in de melk te brokkelen’.

Oud-FNV-bestuurder Harry Vellenga vertelt over een stukje vakbondsgeschiedenis in de Friese Zuivel. Hij was daar onderdeel van en heeft daar een mooi boek over geschreven. Neem kennis van de ervaringen van onze bestuurders door de jaren heen én van hun strijd met de “Zuivelreuzen”.

Ook als je buiten de zuivel werkt/werkte zijn dit interessante en leerzame verhalen.

In verband met de catering vragen we je om je vooraf aan te melden.

We zien je graag op 20 februari a.s.

DATUM

Donderdag 20 februari 2020
Aanvang: 19.30 uur, inloop vanaf 19.00 uur

LOCATIE