Gastles aanvragen Sterk aan het werk! i.s.m. Codename Future

Gratis voor mbo-scholen in heel Nederland

De lesmodule (2 lessen) Sterk aan het Werk is een coproductie van de FNV en Codename Future. In deze les is er aandacht voor de problemen die jongeren kunnen tegenkomen op het werk. Ook bespreken we wat een cao is en hoe deze tot stand komt. We leggen uit wat een vakbond is en wat deze voor jongeren kan betekenen. De 1e les ‘Mijn rechten en plichten’ wordt door de docent zelf gegeven, de 2e les ‘Wat kan de vakbond voor mij doen’ door een gastdocent van de FNV.

Persoonlijk contact

Al onze gastlessen worden op locatie gegeven. Want juist persoonlijk contact in de klas zorgt ervoor dat de verhalen loskomen. Met name de wisselwerking tussen de studenten onderling en de gastdocent maakt onze gastlessen extra interessant en waardevol.

Aanvragen gratis gastles

Er is veel belangstelling voor onze gastlessen voor mbo-studenten. Vraag je gastles daarom minimaal drie weken van te voren aan. We gebruiken je contactgegevens om je op de hoogte te houden over je aanvraag.