;

Gastles aanvragen Belastingworkshop maart 2021

Gratis gastlessen voor mbo-scholen in heel Nederland

Er is veel belangstelling voor onze gastlessen voor mbo-studenten. Vraag je gastles daarom minimaal drie weken van te voren aan. We gebruiken je contactgegevens om je op de hoogte te houden over je aanvraag. Ook krijg je vier keer per jaar de Gastlessen FNV nieuwsbrief. Je kunt je altijd hiervoor afmelden. Als je dit formulier invult dan kunnen we je mailen of bellen als we aanvullende vragen hebben. Je gegevens delen we niet met derde partijen.

Online belastingworkshop maart 2021

Met groot succes heeft Gastlessen FNV de afgelopen paar jaar belastinggeld van jongeren teruggehaald. Jaarlijks blijft namelijk zo’n 78 miljoen euro ingehouden belastinggeld in de staatskas liggen. Gewoon omdat er geen belastingaangifte gedaan wordt. Zonde toch. Jouw studenten zijn toch geen staats-kas-spek-kers! Met onze gratis belastingworkshop (45 minuten) helpen wij mbo-studenten met een bijbaan en/of vakantiewerk te veel betaald belastinggeld online terug te vragen. Twee gecertificeerde gastlesdocenten begeleiden de studenten binnen één lesuur via een speciale belastingworkshop stap voor stap bij het online aangifte doen.

Dus coronamaatregelen of niet; onze belastingservice aan mbo-studenten in 2021 gaat door! Wel kiezen we ervoor om de hele campagne online te doen. Het is én coronaproof én we kunnen zo veel meer studenten van dienst zijn. Vraag hem hieronder direct aan.*

*We bieden deze service alléén in maart aan. Aanvragen voor de belastingworkshop hebben in principe voorrang op aanvragen uit ons reguliere lesaanbod.