Gastlessen voor jongeren

In je studie volg je een opleiding in het vakgebied waarvoor je gekozen hebt. Daar leer je alles wat je moet weten om na het behalen van je diploma als professional aan de slag te gaan. Wat studenten vaak nog niet zo goed weten, is wat hun rechten en plichten zijn als ze de arbeidsmarkt betreden. Nóg niet, want de gratis gastlessen van de FNV brengen daar verandering in. Met een goede opleiding én voorbereiding maak je immers het verschil!

In al onze gastlessen staat de toekomst van jongeren centraal. Onze gekwalificeerde en enthousiaste gastdocenten maken de studenten op een boeiende en interactieve manier wegwijs op de arbeidsmarkt. Want als je weet wat je mag en wat je moet, sta je een stuk zelfverzekerder in het werkveld. Wie wil dat nou niet!

Meer informatie?

Vragen of meer informatie over gastlessen? Stuur een mail naar info@gastlessenfnv.nl of bel 088-3680616 (op werkdagen tussen 09:00 en 16:00 uur).

Onze gastlessen

Blogs van onze gastdocenten

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden