Advies en hulp bij al je vragen over werk en inkomen

Je werkgever houdt zich niet aan de cao. Je wilt korter werken, maar je komt er met je baas niet uit. Je wordt bedreigd met ontslag. Je hebt problemen met je uitkering. Of je bent zzp'er en je klant wil niet betalen. Dit zijn maar wat voorbeelden. Hoe dan ook: de FNV helpt je.

Let op: In verband met de verspreiding van het coronavirus zijn alle vakbondshuizen en onze spreekuurlocaties tot 1 juli gesloten. Eventuele gemaakte afspraken tot en met die datum komen hierdoor ook te vervallen.

Juridisch advies

Heb je een vraag over je werk of inkomen? Denk je dat je juridische ondersteuning nodig hebt? De FNV helpt je verder. Ook steunen we je als er juridische stappen nodig zijn. Onze juristen weten veel over arbeidsrecht, pensioenen, beroepsziekten, letselschade, incassotrajecten en sociale zekerheid. Zij helpen je bij het juridische proces. Zo sta je er niet alleen voor.

Bel of kom naar een spreekuur

Heb je vragen of advies nodig over je werk en inkomen? Denk je dat je juridische ondersteuning nodig hebt? Neem dan contact met ons op!

Stel je vraag online

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector