Jeugdzorg verdient beter

De FNV wil de best mogelijke werkomstandigheden regelen voor de medewerkers in de Jeugdzorg. We willen meer waardering, meer zeggenschap, minder werkdruk en meer ruimte om je werk te kunnen doen. Daarom komen wij in actie. Doe je mee?

Massaprotest op 15 maart 2022: ben jij erbij?

Een half miljard bezuinigen in de jeugdzorg zonder plan? Een eigen bijdrage en het normeren van de behandelduur? Doorwerken zonder cao? Geen oplossingen voor problemen in de jeugdzorg op korte termijn? Hervormen zonder belangenbehartiging voor jou? Nee! We trekken een streep! Meld je hier aan voor het massaprotest op 15 maart 2022 van 13:00 tot 14:30 uur in Den Haag. Exacte locatie volgt.

Meld je vast aan

Nu is het tijd!

32.000 werknemers in de jeugdzorg snakken naar erkenning en waardering. Het is tijd voor goede jeugdzorg. Het is tijd voor een goede cao. Bekijk en deel onze film en sluit je aan bij onze actie. Mail naar jeugdzorg@fnv.nl.

Bekijk de aftermovie van de actie op 29 november

We zijn in actie voor een goede cao Jeugdzorg. Was jij erbij? Bekijk de aftermovie van de actie op 29 november. Bijna zeshonderd jeugdzorgprofessionals uit het hele land waren aanwezig tijdens een massale stakingsbijeenkomst op het Malieveld in Den Haag. Ze vroegen daar aandacht voor betere arbeidsomstandigheden en een beter jeugdzorgstelsel.

We gaan door! Doe je mee? Meld je dan bovenaan de pagina aan voor een van de online bijeenkomsten op 13 tot en met 16 december.

Nodig een ander uit FNV-lid te worden

Als FNV-lid ken jij de voordelen van het lidmaatschap. Gun jij dat anderen ook? En wil je bijdragen aan een grotere, sterkere FNV? Nodig dan collega’s, vrienden of familie uit om ook lid te worden. Als dank ontvang jij 10 euro van ons!

Ik nodig een ander uit