Een cao Vleeswaren met toekomst

Doe mee!

Op 1 maart verloopt de cao Vleeswaren. Daarom gaan we nu weer los. De cao Vleeswaren kan en moet beter! De inflatie is enorm en jouw loon blijft ver achter. Wij gaan ons weer volledig inzetten voor goede arbeidsvoorwaarden voor alle werknemers in de Vleeswarenindustrie. Een cao die perspectief biedt voor jou en je (toekomstige) collega’s. De cao komt er niet zonder jouw hulp. Doe je mee?

Veel werknemers geven via cao-enquête input voor nieuwe cao

Op 8 februari starten de onderhandelingen met werkgevers voor jouw nieuwe cao. Omdat we eerst willen weten wat jij belangrijk vindt, konden jullie t/m 24 januari onze cao-enquête invullen. Alle input vormt een belangrijke basis voor onze voorstellen. We zijn daarom blij dat bijna 500 vleeswarenmedewerkerrs de enquête hebben ingevuld. We hebben de belangrijkste uitkomsten van de enquête op een rij gezet.

Ook in 2023 komen we bij je langs!

FNV Voedingsindustrie komt ook in 2023 weer langs bij verschillende bedrijven om de werknemers te informeren over de nieuwe cao-onderhandelingen. Bekijk hier de data en locaties en kom!

Bekijk de data en locaties

Bekijk de data en locaties

Meer leden voor nog meer slagkracht

Tijdens onze informatiebijeenkomsten in het land en via de bovengenoemde enquête verzamelen we feedback van leden en niet-leden. Deze nemen we mee voor de volgende cao-onderhandelingen in maart. Ben je nog geen FNV-lid? Meld je aan voor nog meer succes bij de onderhandelingen voor de volgende cao.

Word nu lid

Word nu lid

Al lid? Maak dan je collega lid

Als FNV-lid ken jij de voordelen van het lidmaatschap en weet je hoe belangrijk het is om lid te zijn voor een goede cao. Wil je bijdragen aan een grotere, sterkere FNV en een beter cao Vleeswaren? Nodig dan collega’s uit ook lid te worden. Als dank ontvang jij 10 euro van ons!

Maak een ander lid

Maak een ander lid

Jij hebt recht op een vast contract!

Werk jij langer dan 2 jaar bij één bedrijf of opdrachtgever en heb je nog geen vast contract? Meld het ons! Wij willen dat meer werknemers een vast contract krijgen. In de cao Vleeswaren hebben we met werkgevers een afspraak gemaakt die dit mogelijk moet maken.

Geef het aan ons door

Geef het aan ons door

Word lid en ontdek alle voordelen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden