Tijd voor nieuwe cao!

Voor werknemers GEO

Een goede loonsverhoging, hogere toeslagen en vergoedingen, verbeterde werk- en privébalans, meer aandacht voor loopbaan en ontwikkeling en natuurlijk op tijd mogen genieten van je pensioen. Deze en andere afspraken wensen we te gaan maken in jouw nieuwe cao voor 2024. Hoe meer leden, des te groter onze invloed aan de onderhandelingstafel. Wil je niks missen? Sluit je dan vandaag nog aan.

Ontvang de Cao-Update GEO

Leden van de FNV ontvangen tijdens de cao-onderhandelingen al het nieuws in hun mailbox. Ben je nog geen lid, maar wil je de komende tijd voorlopig op de hoogte blijven? Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief Cao-Update GEO.

Aanmelden

Aanmelden

Ontvang nu € 120,- netto!

Deze cao-actie loopt tot 1 april 2024

Ben jij nog geen lid van de FNV? Word vandaag nog lid en ontvang € 120,- op je rekening. Na je aanmelding ontvang je binnen twee weken een brief die je kunt gebruiken om het bedrag gestort te krijgen. Bekijk hier de lijst van werkgevers die meewerken aan deze actie. Staat jouw werkgever er ook tussen?

Onderhandelingsresultaat nieuwe cao GEO

We hebben een onderhandelingsresultaat bereikt voor jouw nieuwe cao GEO. Op donderdag 14 maart ontvangen onze leden al een mail met een link, zodat zij kunnen stemmen. Pas na akkoord van onze leden gaat de nieuwe cao in per 1 april 2024 en deze loopt tot en met 31 maart 2026.

Tweede onderhandelingsronde cao GEO achter de rug

1 april nadert en dat betekent dat we snel moeten toewerken naar een nieuwe cao GEO met een fatsoenlijke loonsverhoging en meer. Op 19 februari hebben we voor de tweede keer onderhandeld. Via de Cao-Update GEO blijf je op de hoogte van de ontwikkelingen.

Onderhandelingen gestart

Vorige week zijn de onderhandelingen gestart voor jouw cao GEO. De eerste onderhandelingsronde is niet echt spannend geweest. We hebben de wensen van de werkgevers aangehoord en onze eigen voorstellen gepresenteerd en toegelicht. Over en weer hebben we vragen gesteld om duidelijkheid te krijgen in elkaars wensen.

Wanneer wordt er onderhandeld over onze nieuwe cao?

Jouw huidige cao loopt nog tot 1 april 2024. Toch zijn we achter de schermen al begonnen met voorbereidingen voor de nieuwe cao. De data voor de cao-onderhandelingen zijn ook al bekend. Noteer ze alvast in je agenda.

Op 1 april loopt jouw cao af

Loonsverhoging, goede arbeidsvoorwaarden en gezonde werkomstandigheden. Deze en andere afspraken staan allemaal in jouw cao. Jouw huidige cao GEO loopt echter af op 1 april 2024. Daarom zijn we inmiddels gestart met de nieuwe cao-onderhandelingen.

Tijdens het cao-traject onderhandelen we met werkgevers over jouw arbeidsvoorwaarden. Een cao komt niet zomaar tot stand. Daar gaat vaak een lang traject aan vooraf. Wat is het allerbelangrijkste? Juist, dat we veel leden hebben om ook een vuist te kunnen maken aan de onderhandelingstafel. Want hoe meer leden, des te groter onze invloed.

Maak je collega lid

Als FNV-lid ken jij de voordelen. Gun jij dat een ander ook? Nodig dan je collega's, vrienden of familie uit om ook lid te worden en ontvang een tientje.

Maak een ander lid

Maak een ander lid

WORD LID! NU EXTRA VOORDELIG: 4 MAANDEN VOOR € 25

• Persoonlijk advies over werk, inkomen en loopbaan
  • Advies over financiële planning en hulp bij geldzorgen
  • Ondersteuning bij beroepsziekten en letselschade
  • Invloed op jouw arbeidsvoorwaarden via je cao
  • Hulp bij jaarlijkse belastingaangifte en toeslagen
  • Korting op verzekeringen, energie, boodschappen en meer

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.