Samen voor een ijzersterk pensioen in de Metaal

We zijn op weg naar een nieuwe pensioenregeling in de Metaal & Techniek en de Metalektro. Dat doen we samen met onze leden, jij hebt invloed. Want het gaat om jouw pensioen, jouw inkomen.

Een nieuwe pensioenregeling

Ons doel is om de nieuwe regelingen in 2026 in te laten gaan. Om alles op tijd klaar te hebben, moeten we begin 2023 gaan onderhandelen met de werkgevers. Jij mag stemmen over wat onze inzet wordt bij de pensioenonderhandelingen. En bereiken we een resultaat, dan stemmen onze leden of het een definitief akkoord wordt.

Op deze pagina meer informatie over:

Meld je aan voor de ledenbijeenkomsten

FNV Metaal organiseert begin 2023 bijeenkomsten om voorlichting te geven over de keuzes die we moeten maken in de nieuwe pensioenregeling. Voor deze bijeenkomsten zijn alleen onze leden, werkende en gepensioneerde deelnemers van PMT en PME, uitgenodigd.

Meld je aan

Meld je aan

Jij mag stemmen

Geef je mening over de inzet van FNV Metaal in de onderhandelingen met de werkgevers over de nieuwe pensioenregeling in de Metaal. Je kunt stemmen tot uiterlijk 1 maart 2023.

Naar het stemformulier
Jij mag stemmen over de inzet van FNV Metaal over de nieuwe pensioenregeling

Naar het stemformulier

Video's in de pensioenkrant

In de pensioenkrant van FNV Metaal lees je alles over de nieuwe pensioenregeling in de Metaal. Bovendien vind je er een aantal korte uitlegvideo’s in over diverse pensioenonderwerpen.

Kijk maar

Kijk maar

Blijf op de hoogte

We houden onze leden op de hoogte via mail. Heb je geen mail ontvangen? Check dan MijnFNV of jouw gegevens goed staan én of je alle mailingen ontvangt (via tabblad 'e-mailvoorkeuren').

Controleer MijnFNV

Controleer MijnFNV