Cookies op websites van de FNV

De FNV gebruikt functionele en analytische cookies die noodzakelijk zijn om de websites zo goed mogelijk te laten functioneren. Deze cookies gebruiken geen persoonsgegevens en hier is geen toestemming voor nodig. Daarnaast maken we gebruik van marketing cookies om de website op jouw voorkeuren af te stemmen. Hiervoor kun je onderstaand toestemming geven. Je kunt je instellingen altijd weer wijzigen op de pagina over de cookies.

Functionele & analytische cookies: Cookies die nodig zijn om te zorgen dat de website naar behoren werkt en om analyse uit te voeren

Marketing cookies

:

Deze cookies gebruiken we om de website op jouw voorkeur af te stemmen.

Betaalverzoek

Veelgestelde vragen

Betaalverzoek ontvangen? En is iets je niet helemaal duidelijk? Wij hebben veelgestelde vragen over het betaalverzoek voor je op een rij gezet.

Veelgestelde vragen

Sinds maart 2022 is de FNV gestopt met het toezenden van een acceptgiro voor de maandelijkse contributie. Dat doen we omdat over enige tijd de banken ook stoppen met acceptgirobetalingen. Het is dan niet meer mogelijk acceptgiro’s te gebruiken. Daarom kiezen wij nu al voor een andere wijze.

Je ontvangt het betaalverzoek per e-mail als jouw e-mailadres bij ons bekend is. Hebben we jouw e-mailadres nog niet of is je e-mailadres veranderd? Geef ons dan jouw (nieuwe) e-mailadres door via Mijn FNV.

Net als de acceptgiro is het betaalverzoek een verzoek om jouw contributie te betalen. Je betaalt de contributie door het bedrag over te maken via jouw eigen online bankomgeving, of direct met iDeal in Mijn FNV

Je kunt er ook voor kiezen om je contributie met automatische incasso te betalen, dan heb je er geen omkijken meer naar en bespaar je maandelijks een euro. Overstappen naar automatische incasso regel je makkelijk zelf in Mijn FNV.

Zeker! Als we jouw e-mailadres hebben, dan ontvang je het betaalverzoek van ons per e-mail. Hierdoor ontvang je het betaalverzoek vlot en kun je meteen makkelijk online jouw betaling doen.

Het betaalverzoek heeft de volgende kenmerken:

  • Gericht aan jou persoonlijk;
  • Het juiste contributiebedrag staat vermeld;
  • De correcte contactgegevens van de FNV staan vermeld;
  • Je kunt via de QR-code in Mijn FNV via iDeal betalen.

Je krijgt het betaalverzoek maandelijks op ongeveer hetzelfde moment waarop je de acceptgiro ontving. Hebben we jouw e-mailadres, dan ontvang je het betaalverzoek per e-mail en ontvang je deze dus sneller. 

Staat je vraag er niet bij?

Kom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

Naar Service & Contact

Kom je er na het lezen van de informatie op deze pagina toch niet uit? Neem dan gerust contact met ons op, wij helpen je graag!

Naar Service & Contact

Meer vragen over een ander onderwerp?

Terug naar alle veelgestelde vragen

WORD LID EN STA STERKER IN JE (WERK)SCHOENEN

  • Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte
  • Een goede cao voor jouw sector
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaan
  • Korting met je ledenpas