Nederland verdient beter!

regionale bijeenkomsten op 10 november

Door Redactie 10 november 2022

De inflatie in Nederland is op het hoogste punt sinds de jaren ’70 van de vorige eeuw. De lonen blijven ver achter bij de stijgende prijzen. We zitten midden in een regelrechte nationale inkomenscrisis. Miljoenen gezinnen hebben financiële problemen. Dit kunnen wij niet accepteren. Ons land kán beter, ons land verdient beter. Help ons mee, kom naar de bijeenkomst!

De regering plakt pleisters, maar lost de problemen niet op. Of het nu gaat om een eerlijke verdeling van het geld of een betaalbare energierekening.

DIT MOET ANDERS

We staan op een kantelpunt. Dit is hét moment om samen voor grote verandering te zorgen.
De FNV wil met jou deze strijd aangaan. En die gaan we winnen als genoeg mensen schouder-aan-schouder optrekken. Wij zijn er klaar voor. Doe je met ons mee? Nederland verdient beter, en jij ook!

Op 26 november a.s. is er een landelijke manifestatie. Ter voorbereiding zijn er op 10 november regionale bijeenkomsten.

Meld je aan voor de regiobijeenkomst op donderdag 10 november 2022! Voor meer informatie en aanmelden zie bijgaande flyer.