FNV Vakbondsman Krijn van den Bos in het zonnetje gezet

Door Redactie 23 juni 2022

Op dinsdagmiddag 21 juni is Krijn van den Bos, vakbondsman in hart en nieren, in het zonnetje gezet.

Van den Bos, een begrip in Hoogeveen en omstreken, is zo’n 50 jaar actief in het vakbondswerk van de FNV. Op 29 april 2011 ontving hij een Koninklijke Onderscheiding voor zijn jarenlange belangeloze inzet voor de medemens. Dinsdag 21 juni 2022 werd Krijn bedankt voor zijn werk als co√∂rdinator op het vakbondshuis van de FNV. Dat stokje heeft hij overgedragen. Krijn is een begrip in Hoogeveen en omstreken, staat bekend als vakbondsman en zijn solidariteit met en hulp aan de medemens. Al vele jaren voert hij dit vakbondswerk belangeloos uit met het team van FNV Hoogeveen. Spreekuren over werk en inkomen, hulp bij belastingaangifte, jubilarishuldigingen etc. Veel mensen hebben in de voorbije jaren met Krijn gesproken of zijn deskundige hulp mogen ontvangen. Krijn blijft gelukkig nog actief, hij bouwt langzaam af. Er werden herinneringen opgehaald en veel mooie lovende woorden en woorden van dank gesproken, gericht aan Krijn en zijn vrouw Marry, namens de aanwezigen.

Het FNV Vakbondshuis Hoogeveen is gevestigd aan de Schutstraat 74.