Onderzoek naar administratiedruk in de Jeugdzorg

portret Danielle van Essen
Door Danielle van Essen 30 juli 2021

De FNV en het televisieprogramma Pointer onderzoeken samen in hoeverre jeugdzorgprofessionals last hebben van administratieve regeldruk.

Werk jij in de jeugdzorg, jeugd GGZ, jeugd GHZ, jeugdbescherming of als jeugdconsulent in dienst van een gemeente? Lukt het jou om al het werk te doen binnen jouw contractduur? En heb jij de administratieve last in de jeugdzorg de afgelopen jaren merkbaar zien verminderen? Doe dan mee aan ons onderzoek.

De enquête bestaat uit 10 vragen en invullen duurt slechts een paar minuten. Klik hier om naar de vragenlijst te gaan.

Je kunt de enquête invullen tot en met donderdag 26 augustus.

Op maandag 20 september staat de uitzending van Pointer (KRO-NCRV) volledig in het teken van bureaucratie in de jeugdzorg.

Goed om te weten

De resultaten van de enquête worden zorgvuldig en anoniem verwerkt. Niemand komt te weten wat jij hebt ingevuld. Heb jij collega’s die niet lid zijn van de FNV, maar wel mee willen werken aan de enquête, stuur deze link dan gerust door.