Download de app cao Gehandicaptenzorg

Ook voor visueel beperkten!

Door Redactie 17 maart 2020

De cao Gehandicaptenzorg 2019-2021 is nu beschikbaar in de gratis app cao ‘cao Gehandicaptenzorg; van de Stichting Arbeidsmarkt Gehandicaptenzorg (StAG). Met deze app kun je altijd je cao raadplegen via je smartphone of tablet. De app is ook te gebruiken voor mensen met een visuele beperking. Dus download hem snel!

Extra opties en handige tools

Naast de nieuwe volledige cao-tekst bevat de app een aantal handige tools, veel gestelde vragen, nuttige links en een cao-kalender. De knop ‘links’ heet nu ‘extra’s’. Hier kun je onder andere het professioneel statuut te vinden.

Ook voor visueel beperkten

De StAG heeft samen met Visio gewerkt om de app ook toegankelijk te maken visueel beperkten. De handige tools in de app, bijvoorbeeld om zelf berekeningen te maken van het Persoonlijk Budget Levensfase (PBL) en de Onregelmatigheidstoeslag (ORT), zijn nu voor iedereen beschikbaar. Er is zelfs een video gemaakt waarin Aysegül Karaca en HRM-adviseur Bas van der Schild de app testen!

Download de app

De app is gratis te downloaden in de Apple App Store en in de Google Play Store.