Werkgevers komen met nieuw eindbod cao Bakkersbedrijf

Wat wil jij? Geef je mening voor 13 april!

Door Redactie 4 april 2022

Werkgevers hebben een nieuw eindbod cao Bakkersbedrijf neergelegd. FNV Voedingsindustrie vindt het echter nog steeds onvoldoende. We hebben jouw hulp nodig. Wat vind jij? Stem en geef je mening voor 13 april.

Werkgevers komen met nieuw eindbod cao Bakkerbedrijf

Eindbod is niet voldoende

Wij vinden het nieuwe, verbeterde eindbod nog steeds niet voldoende omdat:

• Het koopkrachtverlies groter is dan de door werkgever geboden loonsverhogingen
  • Het moment waarop de loonsverhogingen worden betaald in combinatie met de eenmalige uitkering van 300 euro bruto het mislopen van een flink aantal euro’s betekent ten opzichte van het ‘wel op tijd betalen van de loonsverhogingen’.
  • Werkgevers geen afspraak willen maken voor mensen die tenminste 1 jaar eerder willen stoppen met werken.

Wat vind jij?

We hebben nu je hulp nodig: ga jij akkoord met dit eindbod of niet? Geef jouw mening en stem voor 13 april.

Stem

Afwijzing eindbod versus actiebereidheid

Let op: wanneer blijkt dat een meerderheid van de leden het ‘verbeterde eindbod’ afwijst, maar niet bereid is door kortere en/of langere werkstakingen werkgevers te dwingen betere afspraken te maken, dan laten wij de werkgevers alsnog weten dat wij instemmen met het ‘verbeterde eindbod’ en dat we de nieuwe cao dus zullen tekenen.

Blijf op de hoogte

Check op mijnfnv.nl of jouw gegevens nog goed staan zodat we jou ook via onze mailingen op de hoogte kunnen houden. Tip: je kunt je lidmaatschapsnummer ook terugvinden op je bankafschrift bij de betaling van je lidmaatschap.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.