Uitnodiging ledenbijeenkomsten cao MuMo

Ben jij erbij?

Door Redactie 28 oktober 2022

In dit bericht vind je een overzicht van de ledenbijeenkomsten cao Multimodaal (MuMo). De gezamenlijke vakbonden gaan in deze ledenbijeenkomsten een toelichting geven op het eindbod van de werkgevers.

Klik hier voor onze brief die wij naar jullie werkgever hebben verzonden.

Wat kun je nog meer verwachten

Ook kun je tijdens deze bijeenkomsten vragen stellen over het eindbod. Na de presentatie willen de gezamenlijke vakbonden weten of je het eindbod van de werkgevers wel of niet akkoord vindt, deze vraag gaan wij je stellen na afloop van de presentatie. Tevens willen we graag de actiebereidheid peilen. In onze laatste brief aan de werkgevers hebben we aangegeven dat als onze leden het eindbod afwijzen we collectieve acties gaan voorbereiden.

Wanneer

De bijeenkomsten starten aanstaande dinsdag in Leeuwarden. In het overzicht staan alle locaties, data en tijdstippen vermeld waar wij komen. Op één na, de locatie voor de regio Vechtdallijn, deze wordt z.s.m. bekend gemaakt.

Digitale sessie

Wij sluiten de ledenbijeenkomsten af met een digitale sessie, deze is op dinsdag 22 november aanstaande. Graag tot snel!