Doe mee met de tweede cao-enquête van FNV Transport & Logistiek

Door Redactie 9 mei 2022

Het is alweer tijd voor de tweede cao-enquête Transport & Logistiek. Dit doen we om informatie op te halen voor de nieuwe onderhandelingsronde voor de cao Beroepsgoederenvervoer.

Vrachtwagen FNV Transport & Logistiek

Jullie werk, jullie cao

Jullie hebben flink gehoor gegeven aan het verzoek om de eerste van 3 enquêtes in te vullen, waarvoor onze dank! Vul dus ook de volgende enquêtes in zodat we met elkaar een goed beeld hebben van wat er speelt in de sector en wat jullie belangrijk vinden.

Vul de tweede enquête in

Na afloop van de enquêtes zullen we de belangrijkste uitkomsten met jullie delen.

Wat staat ons te wachten?

In de Enquêtes  -  april/mei

In de maanden april en mei wordt de inzet op de cao-onderwerpen verder uitgewerkt door jullie zelf. Er worden meerdere enquêtes uitgezet om te achterhalen hoe jullie over de cao denken en wat jullie graag willen veranderen of regelen in de toekomst. Hoe meer werknemers het invullen, hoe beter! Help dus ook met het verspreiden van deze enquêtes onder de collega’s, of je nou voor hetzelfde bedrijf werkt of niet.

Bijeenkomst

Er wordt een vergadering georganiseerd, de locatie wordt later bekend gemaakt. Kom daar heen, praat mee, denk mee en doe mee. Het gaat tenslotte om jullie eigen cao, jullie eigen arbeidsvoorwaarden en jullie eigen arbeidsomstandigheden. Hier gaan we de uitkomsten van de enquêtes bespreken en met elkaar de inzet bespreken.