Ledenbijeenkomsten over onderhandelingsresultaat Herinrichting Service Stations

Het woord is nu aan de leden

Door Redactie 08 november 2021

FNV Spoor en VVMC hebben op donderdag 28 oktober 2021 een onderhandelingsresultaat over de Service Stations met NS bereikt. Of dit resultaat voldoende is, is aan de leden. Op donderdag 11 november en vrijdag 12 november zijn er 6 bijeenkomsten waarin de vakbonden dit resultaat toelichten.

Ledenbijeenkomsten over onderhandelingsresultaat Herinrichting Service Stations

Informatiebijeenkomsten

FNV Spoor en VVMC organiseren 6 bijeenkomsten. Lees het onderhandelingsresultaat goed zodat je tijdens de bijeenkomsten je vragen kan stellen. Iedereen is welkom bij deze bijeenkomsten. Vanzelfsprekend bepaalt de stem van de leden het resultaat. Wil je mee kunnen stemmen, dan dien je lid te worden. De bijeenkomsten vinden plaats via Teams:

Geef je mening

Het ultimatum is nog niet van tafel. Wel hebben wij NS toegezegd dat de acties worden opgeschort zo lang de ledenraadpleging loopt. Indien de meerderheid (50% +1) voor dit onderhandelingsresultaat stemt, is het ultimatum van tafel en wordt dit onderhandelingsresultaat een akkoord. Als de meerderheid dit resultaat afwijst, gaan wij NS mededelen dat er geen akkoord is en wordt het actietraject weer opgestart. Tot en met maandag 22 november 2021 kunnen alle medewerkers die onder Service Stations vallen hun stem uitbrengen.

Stem over het resultaat