Nieuwe enquête van FNV Transport & Logistiek staat online

Vul jij de enquête ook in?

Door Redactie 7 juli 2020

De afgelopen weken heeft FNV Transport & Logistiek meerdere enquêtes gehouden in de sector. De uitkomsten van de enquêtes en het telefonisch contact met ruim 200 werknemers heeft ons een goed beeld gegeven van de actuele ontwikkelingen in relatie tot corona. De uitkomsten en gesprekken hebben ook geleid tot enkele aanvullende vragen.

Nieuwe enquête van FNV Transport & Logistiek staat online

Diverse stappen ondernomen

Naar aanleiding van de eerdere enquêtes heeft FNV Transport & Logistiek al diverse stappen ondernomen. Zowel richting werkgevers en opdrachtgevers maar ook richting TLN/VVT en het RIVM.

Laatste enquête

Voorlopig is dit de laatste enquête. We zijn erg benieuwd hoe het werken met deze enquêtes en, indien van toepassing, het telefonisch contact is bevallen. Afhankelijk van de uitkomsten zullen wij na de zomervakantie weer gaan werken met enquêtes.

Vul de enquête in

Voor nu willen wij iedereen die meegewerkt heeft aan de eerdere enquêtes en deze enquête bedanken voor de medewerking! Wij wensen iedereen een goede vakantieperiode toe.