Vinger aan de pols met de Hartslagmeter Sport

Vul onze vragenlijst in

Door Redactie 14 september 2022

Hoe klopt jouw hart voor het werken in de sport? Zit je lekker op je plek, kun je je voldoende ontwikkelen? Wat vind je dat er goed gaat, wat kan er beter? De FNV legt de vinger aan de pols en meet één keer per jaar wat jij en je collega's in de sportsector nu eigenlijk écht belangrijk vinden. Invullen kan tot 10 oktober.

Hartslagmeter

Werken in de sport

Het onderzoek bestaat uit twee delen. Het eerste deel gaat over het werken in de sport. Is jouw werkplek veilig en gezond? Kun je je vaardigheden ontwikkelen? Maar ook: kun je goed rondkomen van jouw salaris en straks je pensioen? Het is belangrijk dat we elk jaar de vinger hier aan de pols houden.

Cao-onderwerpen ophalen

Het tweede deel zijn vragen over jouw cao en wat de FNV namens jou op de onderhandelingstafels gaat neerleggen. Hoe zie jij dat de cao kan bijdragen aan jouw ontwikkeling of aan die van de sector? Wat vinden we daarin de belangrijkste onderwerpen? Zo wil de FNV graag dat jonge mensen die een mbo of hbo-opleiding hebben gedaan, werk vinden aan de badrand of bij een sportbond. En daar ook carrière kunnen maken. De werkdruk en de uitstroom is groot, dus werkgevers moeten meer bieden om mensen te behouden.

Start de enquête