Praat online mee over de cao Vermo

Op maandag 25 of dinsdag 26 oktober a.s.

Door Redactie 18 oktober 2021

FNV Sport & Bewegen maakt graag kennis met jou en met het (sport)bedrijf waar je werkt. Dat doen we door middel van een online bijeenkomst op 25 en 26 oktober a.s. Tijdens deze bijeenkomst kun jij meepraten over de cao Vermo.

Oktober staat in het teken van jouw cao Vermo. Onlangs zijn de cao-onderhandelingen gestart en er liggen pittige onderwerpen op tafel, zoals het oprichten van een eigen functiegebouw met eigen loonhuis. En de wens van de werkgevers om de lonen los te koppelen van de cao Gemeenten. De vakbond zit aan tafel om namens jou te onderhandelen. We willen dat jouw stem gehoord wordt! Jij beslist uiteindelijk of je het resultaat goed vindt. Daarom gaan we graag met je zitten om goede procesafspraken te maken.

Samen voor een betere toekomst

Een vakbond is zo sterk als haar ledengroep; op de werkvloer en in de sector. Daarom brengen we jullie samen, om kennis met elkaar te maken. Sommige zaken kun je prima zelf oppakken en oplossen maar voor andere zaken heb je een collectief nodig en moet je samen aan de bak. Een cao is zo’n heel belangrijk onderwerp. Het gaat namelijk om jouw dagelijkse arbeidsvoorwaarden zoals loon, pensioen, opleidingen.

Neem deel aan de online bijeenkomst

We hebben een interactief en leuk programma voor je bedacht. Via Teams staan er op 25 oktober en 26 oktober a.s. maar liefst 2 sessies gepland waaruit je kunt kiezen:

• van 10.00 uur tot 11.15 uur
  • van 19.15 uur tot 20.30 uur

Schikken deze 2 opties je niet? Laat het ons dan weten via sportenbewegen@fnv.nl

Aanmelden

Meld je via onderstaande buttons aan voor maandag 25 oktober óf dinsdag 26 oktober.

Aanmelden 25 oktober

Aanmelden 26 oktober

1. Kennismaking: interactieve vragen over jou, je werk, je lidmaatschap.
  2. Cao Kennisquiz: wat weet jij van de cao Vermo?
  3. Samen voor een betere cao.
  4. Hoe samen verder?

Maak een ander lid

Stuur dit bericht ook door naar je collega’s, ook als zij geen lid zijn. Zo kunnen zij kennismaken met de vakbond. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. En wanneer jij een van je collega's lid maakt, ontvang jij als dank 10 euro van ons! Hoe dit werkt lees je hier.

Eind december loven we trouwens een leuke prijs uit voor het bedrijf met de meeste nieuwe leden in de periode oktober tot en met december! Precies die maanden waarin we verwachten de nieuwe cao af te sluiten. Nieuwe leden betalen als kennismaking slechts 25 euro voor de eerste 4 maanden