Word jij supporter van FNV Sport?

Meld je nu aan

Door Redactie 17 mei 2021

Binnen de sector Sport willen we graag een supporterstribune opzetten. We zijn hiervoor op zoek naar betrokken leden die een mening hebben over de ontwikkelingen in de sportsector, bijvoorbeeld over eerlijk werk in de sportsector of hoe we herstellen van de coronacrisis in de sport. Werk jij in de sport, heb je veel kennis opgedaan in deze sector en wil je dit graag met ons en anderen delen? Meld je dan nu aan als supporter van FNV Sport!

Wat gaan we doen met jouw supporterschap?

Supporters zijn er om aan te moedigen. De 12de man kan het verschil maken tussen winst of verlies. Op dit moment is er een klein team om aan te moedigen, dat zijn onze actieve leden zoals de bestuurders en consulenten van de FNV. Samen sterk is ons motto, dus we hebben de extra support van jou nodig om sterk(er) te staan. Uiteindelijk willen we komen tot het dreamteam FNV Sport. Op elke werkvloer in de sport. Daar bouwen we aan. Doe je met ons mee?

Wie ben jij?

• Je bent overtuigd van het nut en de waarde van de FNV voor jouw organisatie. En dat wat we doen verschil maakt of gaat maken voor medewerkers in de sport.
  • Je bent iemand met een mening. Niet per se die altijd het hoogste woord voert. We zoeken juist ook de stille krachten, de denkers.
  • Je vindt het leuk om in een team te werken met mensen uit allerlei geledingen binnen de sport en zo je blikveld te verruimen. Je bent nieuwsgierig of leergierig. Je bent bereid contact te leggen met collega’s over zaken die spelen op jullie werkvloer.

Meld je nu aan als supporter van FNV Sport

In de e-mail die opent zijn de gegevens die wij nodig hebben al vooraf ingevuld. We kijken uit naar je aanmelding!

WhatsApp groep Supporter FNV Sport

Na aanmelding ontvang je een uitnodiging voor de WhatsApp-groep Supporter FNV Sport. We starten met een supporterstribune: een denktank Sport, alle branches binnen de sport. Leuk om van elkaar te horen wat er speelt en leerzaam om nieuwe contacten en ideeën op te doen. Allemaal medewerkers in de sport met hart voor eerlijk werk, samen ergens voor gaan, out-of-the-box durven denken.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.