Nieuwe FNV Live op 25 maart

Online vragenuur voor medewerkers in de sport

Door Redactie 19 maart 2021

De coronatijd duurt voort en dat betekent dat de vakbond niet de werkvloer op kan. En dat willen we zo graag. We willen met jou in gesprek. Over je werk, je arbeidsvoorwaarden, je ontwikkelwensen. We willen graag dat je ons leert kennen. Dat je weet wat de FNV voor jou kan betekenen. Juist nu. Daarom FNV Live.

Gratis voor leden en niet-leden

Centraal staat de vraag: waarbij kunnen wij jou helpen? Het vragenuur is gratis. Voor leden en niet-leden, maar indien nodig verwijzen we je door naar juridische hulp. Ingrid Koppelman, bestuurder FNV Sport & Bewegen is aanwezig om jou verder te helpen. Ze informeert je graag over wat de vakbond jou biedt, bijvoorbeeld voor je persoonlijke ontwikkeling, je loopbaanontwikkeling of als onderhandelaar van jouw salaris en pensioen.

Persoonlijk contact

FNV Live is op donderdag 25 maart van 16.00-18.00. Per gesprek staat 20 minuten gepland. Je kunt je ook met meer dan een persoon aanmelden.  Na aanmelding sturen we je een link voor een MS Teams meeting. We spreken een tijd af hoe laat je komt. Mocht er nog iemand voor je zijn, beland je in een wachtruimte. Zo ben je altijd alleen in gesprek.

Welke vragen kun je stellen?

Je kunt vragen stellen over alles wat met je werk te maken heeft. Wil je weten of je juist bent ingeschaald? Je baas vraagt je iets en je wil weten of dit (juridisch) mag. Wil je weten hoe je je persoonlijk of professioneel kunt ontwikkelen met behulp van de vakbond? Heb je vragen over je arbeidsvoorwaarden, zoals overwerk of toeslagen? Heb je last van werkdruk? Zit je ziek thuis en trekt de baas aan je? Dreigt er ontslag?

Direct hulp nodig

Heb je direct hulp nodig? Bel ons op 088 - 368 0 368.

Aanmelden

Stuur een mail naar sportenbewegen@fnv.nl onder vermelding van FNV Live. Of app Ingrid op 06-38675090.

FNV Live elke maand

Kun je niet aansluiten op donderdag 25 maart? Sluit dan volgende maand aan. Het vragenuur wordt elke maand gehouden. Ben je FNV-lid en wil je graag dat jouw collega kennismaakt met de bond? Breng dan FNV Live onder zijn of haar aandacht en beveel het aan. Jij werkt voor sportend Nederland, wij werken voor jou!