FNV Live op de werkvloer

Online vragenuur voor medewerkers in de sport

Door Redactie 28 december 2020

Het is coronatijd, dat zal niemand ontgaan zijn. Dat betekent dat de vakbond niet de werkvloer op kan. En dat willen we - juist in de sport - zo graag. We willen met jou in gesprek. Over je werk, je arbeidsvoorwaarden, je ontwikkelwensen. We willen graag dat je ons leert kennen. Wat kan de vakbond voor jou betekenen?

FNV Live op de werkvloer Ingrid Koppelman

Centraal staat de vraag: waarbij kunnen wij jou helpen? Het vragenuur en het eerste advies is gratis. Voor leden en niet-leden, voor jong en oud en alles er tussenin. Aanwezig om jou verder te helpen is Ingrid Koppelman, bestuurder FNV Sport & Bewegen. Dit vragenuur wordt elke maand gehouden, op 2 tijdstippen op dezelfde dag. De dag kan wisselen.

FNV Live

FNV Live start op 14 januari 2021 met online vragenuren. Op 2 momenten op dezelfde dag: 16.30-17.30 en 19.00-20.00. Je kunt je aanmelden, dan sturen wij jou een link. Zie het als een deur van een kantoortje dat daarmee opengaat. Hoe laat je binnenkomt wandelen, dat maakt niet uit. Je belandt in Teams in een wachtruimte. Als er niemand binnen is, kun je doorlopen. Als de deur dicht blijft, is het even wachten.

Welke vragen kun je stellen?

Van alles wat met je werk te maken heeft. Wil je weten of je juist bent ingeschaald? Wil je weten hoe je persoonlijk of professioneel kunt ontwikkelen met behulp van de vakbond? Heb je vragen over of tips voor de cao, je arbeidsvoorwaarden? Heb je last van werkdruk? Zit je ziek thuis en trekt de baas aan je? Dreigt er ontslag of geen verlening van je contract? Of heb je onderhandeltips nodig bij een nieuw contract? Ben je op zoek naar een andere baan, en kan de FNV je daarin helpen? Misschien heb je tips voor ons?

Er zijn geen gekke vragen, zolang ze over werk en inkomen gaan, weet de FNV het antwoord. Voor leden en niet-leden. Maar voor leden is er natuurlijk meer mogelijk in het aanbod wat volgt op het antwoord. Voor niet-leden is dat een ontdekking in wat de grootste vakbond van Nederland jou als medewerker in de sport te bieden heeft.

Heb je direct hulp nodig? Bel ons op 088 - 368 0 368.

Aanmelden

Stuur een mail naar sportenbewegen@fnv.nl onder vermelding van FNV Live. Benoem in je mail ook of je in de middag of in de avond wilt aankloppen. Je mag ook met meer dan 1 persoon komen. Zie ik je dan?

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.