Cadeaubonnen Sint en Kerst voor medewerkers paardensport

#caopaardensportnu

Door Redactie 01 december 2020

Een cao krijg je niet cadeau, maar wel een bon om lid te worden van de FNV. Je kunt deze cadeaubon geven aan iemand om wie je veel geeft en die meer verdient. Iemand die een cao verdient!

Meisje met paard

Steun van de vakbond cadeau

Het FNV-lidmaatschap is nodig om medewerkers in de paardensector te verenigen. Daarnaast heeft het lidmaatschap nog veel voordelen, zoals juridische hulp, of advies over contract of salaris. Geef jij iemand de steun van de vakbond cadeau?

Hoe werkt het?

Iemand die werkt in de paardensport en jonger is dan 23 jaar betaalt maar 25 euro per jaar. Deze persoon scant de QR-code op de cadeaubon en wordt lid. Jij als gever van de bon maakt de 25 euro over aan hem of haar. Hier vind je wat het kost om lid te zijn van de FNV, op basis van leeftijd, opleiding en inkomen.

Broer, zus, vriend of collega

De persoon die de bon ontvangt, schrijft zichzelf in als lid van de FNV. Jouw kind, broer of zus, vriend of vriendin of collega, moet het belang van die cao zelf inzien.

Lidmaatschap ontvangen?

Heb jij een lidmaatschap van de FNV ontvangen? Dan ga je de voordelen ontdekken van wat de vakbond voor jou doet als werknemer in de paardensport. Je staat niet meer alleen, je bent samen, samen sta je sterker dan alleen. En de vakbond staat achter je.

#caopaardensportnu

Heb je de bon cadeau gedaan? Deel dit op social media en gebruik de hashtag #caopaardensportnu. Onder de schenkers die dit op hun socials delen verloten we een mooie prijs.