Een cao in de Paardensport: doe mee

Laat je horen als medewerker in de paardensport

Door Redactie 17 juli 2020

Het is al weer 4 maanden geleden dat jij de petitie tekende vóór een cao in de paardensport. Dat deden met jou ruim 1.800 andere paardenliefhebbers! En de teller loopt nog steeds. Door het coronavirus lag heel Nederland stil, maar nu wordt het tijd voor de volgende stap. richting een cao. En jouw bijdrage daarvoor is hard nodig! Lees hoe jij mee kunt doen.

Praat mee over de cao Paardensport

‘Samen sterk’ is al jaren waar de FNV voor staat. Meld je daarom aan voor de besloten Facebookgroep ‘In de CAO Paardensport Bak’. Dan kun jij meepraten en beslissen over zaken die voor jou belangrijk zijn. Deze Facebookgroep wordt jullie groep!

Meld je aan

Petitie

Ken jij iemand die de petitie nog niet getekend heeft? Vraag hem of haar om dat te doen. Op naar de 2000 (of 3000?) ondertekenaars!

Tijd voor een cao

Het is tijd dat jouw werkgever jou en je collega's serieus hoort. De beste manier om dat te regelen is via een cao. We willen een nieuw begin. We willen met elkaar meer zekerheid. Meer waardering. Dit is het moment om het gesprek te voeren over betere arbeidsvoorwaarden. Jij staat niet alleen, met inmiddels 1800 anderen moeten we nu doorgaan. Voor loon naar werken, afspraken over arbeidstijden, veilig werken, doorgroeimogelijkheden en een goed pensioen. Belangrijk voor jou dat wij deze onderwerpen voor jou regelen. Als lid van FNV Sport bepaal jij de koers, de cao inzet en beslis je eindelijk mee! Doe je mee?