Word nu lid en krijg gratis toegang tot FNV Fitsnacks.TV

Extraatje voor iedereen die werkt in de sector Sport & Bewegen

Door Redactie 08 april 2020

Stilzitten is niet echt ons ding. Daarom verdient iedereen die werkt in de sector Sport en Bewegen een extraatje in deze lastige tijd. Als nieuw lid van FNV Sport & Bewegen kun je gebruik maken van een uniek aanbod. Gratis toegang tot FNV Fitsnacks.TV. Ben je al lid, dan krijg je natuurlijk ook toegang. Als het goed is heb je van ons een mail hierover gehad.

Word nu lid en krijg gratis toegang tot FNV Fitsnacks.TV

Work-outs voor thuis

FNV Fitsnacks.tv is een exclusief videoplatform vol met korte en krachtige work-outs. Voor jezelf of om samen met je kind thuis te doen. Zo kun jij zorgen voor de perfecte en gezonde balans tussen werk en privé in deze lastige periode.

Van yoga tot boksen

FNV Fitsnacks.tv is een online tv-zender die toegankelijk is op laptop, pc, tablet, smartphone, smart-tv. Via je gewone tv kan ook, maar dan heb je een Chromecast of Apple TV nodig. Dit platform heeft een grote variatie aan korte work-outs voor iedereen. Van yoga tot boksen. Daarnaast zijn er leerzame video’s te vinden over training & voeding. Het aanbod vernieuwt zich regelmatig. Maak gebruik van dit exclusieve aanbod voor nieuwe FNV-leden. Zo kun je op elk moment van de dag bezig zijn met sport, gezondheid en lifestyle. Dit aanbod en de toegang loopt tot 1 oktober 2020.

Meer voordelen lidmaatschap FNV

Fitsnacks.TV is maar een van de vele voordelen van het lidmaatschap van de FNV. Als lid kun je rekenen op:

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden
  • Een goede cao voor jouw sector
  • Altijd hulp bij een toekomstig arbeidsconflict
  • Persoonlijk advies over werk en loopbaan
  • Hulp bij letselschade en beroepsziekte
  • Kortingen met je ledenpas

Wist je dat jongeren onder de 23 maar € 2,08 per maand lidmaatschapsgeld betalen? Zo is wel heel aantrekkelijk om ook lid te worden. Ben je ouder dan 23, dan betaal je € 25 voor de eerste 4 maanden. Daarna betaal je nooit meer dan € 17,25 meer maand.

Check alle voorwaarden

Ben je al lid?

Ben je al lid van de FNV Sport en Bewegen? Dan heb je als het goed is een mail van de FNV gekregen hierover. Neem bij vragen en problemen contact op met sportenbewegen@fnv.nl.