Heb jij ervaring met het begeleiden van groepen?

Dan is de FNV PensioenProeverij op zoek naar jou!

Door Redactie 1 augustus 2022

Sommige mensen weten het wel. Ze zitten nu al vol plannen voor na hun pensioengerechtigde leeftijd. Anderen zien er best een beetje tegenop. Een leven zonder werk, hoe geef je daar zin en invulling aan? De PensioenProeverij helpt! Help jij mee?

Heb jij ervaring met het begeleiden van groepen?

De PensioenProeverij is een nieuw initiatief van de FNV, waarbij kaderleden een driedaagse training verzorgen voor leden die aan de vooravond van hun pensioen staan. Als vrijwillige begeleider ontvang je een vergoeding van de gemaakte (reis-)kosten en we voorzien je van passende en inspirerende bij- en nascholing.

Wat vragen wij?

Het liefst heb je als FNV-lid al enige ervaring op het gebied van begeleiding en training. Je kunt je verplaatsen in onze leden, kunt goed luisteren, doorvragen en een bijeenkomst leiden. We gaan ervan uit dat je deelneemt aan onze training en tenminste 1 jaar actief blijft als begeleider.

De PensioenProeverijen zitten nog in de opstartfase. We streven ernaar om in 2023 op alle 6 regionale vakbondshuizen een driedaagse PensioenProeverij te organiseren. We houden daarbij rekening met je woonplaats. Ga voor meer informatie naar www.fnv.nl/pensioenproeverij.