De belastingservice FNV anders dan anders

Door Redactie 10 februari 2021

Corona maakt het moeilijk om ‘normaal’ contact met anderen te hebben. Ook onze kaderleden worstelen vaak met de mogelijkheden en onmogelijkheden om nog met jou, onze leden, in contact te komen. Hoe doen ze dat?

Wij-helpen

Anders dan normaal

Ook in 2021 staat de Belastingservice FNV klaar om jou te helpen met de jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting. Vanwege corona zal het dit jaar anders gaan dan je normaal gesproken van ons gewend bent. Wij kunnen je dit jaar voorlopig alleen digitaal of telefonisch van dienst zijn. Het is dus niet mogelijk om een afspraak te maken op een vakbondshuis of andere locatie. Ook huisbezoeken vallen onder deze regels.

Zodra de coronamaatregelen het toelaten, dan kun je weer naar een invullocatie. We houden je op de hoogte

Een afspraak inplannen, hoe doe je dat?

Ga naar de pagina van Belastingservice en hier vind je binnenkort een link naar de afsprakenplanner waarmee je zelf op je computer een afspraak kunt maken.

Ik heb een afspraak en wat gebeurt er dan?

Net als bij een normale afspraak zorg je ervoor dat je alle spullen bij de hand hebt liggen om samen met de FNV consulent jouw aangifte probleemloos af te handelen. Je wordt gebeld door de FNV op het afgesproken tijdstip. Jouw aangifte wordt dan telefonisch afgehandeld. Je hoeft geen computer te hebben, wel vragen wij je om telefonisch bereikbaar te zijn op het moment van de afspraak. Op deze manier kunnen we iedereen op een veilige manier van dienst zijn die hulp nodig heeft bij het invullen van de jaarlijkse belastingaangifte.