Belastingservice FNV 2022: gratis hulp bij jouw belastingaangifte

Als FNV-lid kun je elk jaar gratis je belastingaangifte (en toeslagen) bij ons laten invullen. Ben je nog geen lid? Meld je dan nu meteen aan. Dan kun jij ook dit jaar je belastingaangifte bij ons laten invullen.

Zo maak je een afspraak

1. Ga vanaf naar afspraakmakenfnv.nl. Je ziet dan alle beschikbare plekken en je kan dan zelf een afspraak maken.
  2. Je maakt een afspraak via ons Contactcenter: 088 - 368 0 368 bereikbaar op werkdagen van 08:30 tot 17:30 uur.

Ben je nog geen lid?

Als je nu meteen lid wordt, dan kun je ook een afspraak maken om je belastingformulier (en eventuele toeslagen) te laten invullen.

Ja, ik word lid

Deze documenten heb je nodig

Zorg dat je deze documenten en gegevens bij de hand hebt. Voor zover dat voor jouw situatie van toepassing is. Dan kunnen we je zo snel mogelijk helpen bij het invullen van je aangifte.

En ook een machtigingscode

Deze code hebben wij nodig om voor jou je belastingformulier in te vullen. Deze moet je zelf aanvragen. Zonder een machtigingscode kunnen wij je niet helpen. Als je al eerder bij ons was, ontvang je deze code voor 1 maart van de Belastingdienst. Is de code verlopen? Dan moet jezelf een nieuwe aanvragen.

Heb je een inhoudelijke vraag?

Heb je een inhoudelijke vraag over je belastingaangifte, mail dan naar fiscalevragen@vereniging.fnv.nl.Een paar voorbeelden van vragen die we kunnen beantwoorden:

• Hoe moet ik inloggen?
  • Mijn gegevens komen niet overeen met de gegevens die de Belastingdienst al heeft ingevuld. Wat nu?
  • Ik heb kosten gemaakt in verband met ziekte, studie, alimentatie, enz. Kan ik die invullen?

Belastingtips

Download onze brochures met belastingtips

Word lid en sta sterker in je (werk)schoenen

• Invloed op je arbeidsvoorwaarden