Verontrustende ontwikkelingen binnen Crown van Gelder International

Arbeidsvoorwaarden in het gedrang

Door Redactie 14 september 2023

FNV Procesindustrie is bezorgd over recente ontwikkelingen binnen Crown Van Gelder International, die aanzienlijke gevolgen hebben voor de arbeidsvoorwaarden van het personeel. Deze veranderingen zijn tot stand gekomen na overleg met de ondernemingsraad. Heb je vragen of opmerkingen? Neem dan contact op met Esam Lasaal, bestuurder FNV Procesindustrie.

Heb je zorgen over de ontwikkelingen bij Crown Van Gelder International?

Verontrustende ontwikkelingen

Recentelijk vernamen we dat er verontrustende plannen zijn om verslechteringen in de arbeidsvoorwaarden door te voeren, die zowel de werknemers als hun families hard zullen treffen. Deze veranderingen zijn - zoals wij begrepen - tot stand gekomen na onderhandelingen met de ondernemingsraad, wat de zorgen van het personeel heeft vergroot.

Hoewel we momenteel niet beschikken over gedetailleerde informatie over de specifieke veranderingen, begrijpen we dat dit een cruciaal moment is voor de werknemers van Crown Van Gelder International. Het is van essentieel belang dat de belangen van het personeel worden beschermd en dat er transparantie is over de aard van deze veranderingen.

De rol van vakbonden

In tijden van zulke ingrijpende veranderingen spelen vakbonden een cruciale rol in het verdedigen van de belangen van werknemers. Wij van FNV Procesindustrie zullen samen met CNV Vakmensen nauwlettend toezicht houden op de situatie en onderzoeken welke stappen we kunnen nemen om de rechten en belangen van het personeel te beschermen. We zullen via mailingen updates verstrekken zodra er meer informatie beschikbaar is. Zorg dat jouw gegevens in Mijn FNV goed staan. Ben je nog geen lid? Word lid!

Check Mijn FNV

Contact en informatie

Als werknemer of betrokkene bij Crown Van Gelder International heb je wellicht vragen, opmerkingen of informatie die van belang kan zijn. Je kunt hiervoor contact opnemen met Esam Laassal. Je kunt bij hem terecht met vragen, voor het delen van informatie of om je bezorgdheid te uiten.

Mail Esam