Nieuwe cao Metaal & Techniek definitief

Door Redactie 1 juni 2022

We hebben een nieuwe cao Metaal & Techniek. Onze leden hebben in overgrote meerderheid voor het onderhandelaarsakkoord gestemd, net als de achterban van de andere cao-partijen. Daarmee is de nieuwe cao definitief geworden.

cao nieuws ondertekend

Massaal gestemd

Eind april bereikten we na maandenlang praten en staken een onderhandelaarsakkoord over een nieuwe cao Metaal & Techniek. Daarna was het woord aan de leden. Jullie konden je in mei over het akkoord uitspreken en hebben dat ook massaal gedaan. De uitslag was afgetekend: een overgrote meerderheid van onze leden heeft voor het akkoord gestemd. Dat betekent dat er definitief een nieuwe cao Metaal & Techniek is. De cao loopt van 1 oktober 2021 tot 1 april 2024.

Dankjewel voor jouw steun en inzet!

Zonder de steun en inzet van de vakbondsleden hadden we deze cao-afspraken niet kunnen maken. Want een goede cao ontstaat niet vanzelf, maar is te danken aan alle leden die samen een sterke vakbond vormen. Met meer leden staan we nog sterker, dus nodig je collega uit om ook lid te worden van de FNV.