Past jouw loopbaan nog bij jou?

Geef je op voor een gratis ontwikkeladvies

Door Redactie 03 november 2020

Ben je aan het dubben over jouw loopbaan? Of dreig je misschien je baan te verliezen? Kun je iemand gebruiken die met je meedenkt, vanuit jouw belang? Iemand die er niet aan hoeft te verdienen? Wij zijn er voor je!

De FNV geeft loopbaankracht. Geef je op voor gratis ontwikkeladvies

De FNV geeft loopbaankracht!

Iedereen, jij dus ook, kan zich aanmelden voor een ontwikkeladvies. Eén van onze loopbaancoaches gaat met je in gesprek over je wensen en je mogelijkheden. Je krijgt een arbeidsmarktscan en advies over mogelijke scholing. De gesprekken zijn bij jou in de buurt of online. Allemaal gratis, vanuit het pakket NL Leert Door. Aanmelden kan vanaf nu, en vanaf 1 december hoor je of je mee kunt doen.

NL Leert Door

De kosteloze ontwikkeladviezen die het kabinet beschikbaar stelt via de regeling NL Leert Door spelen in op een enorm grote behoefte. Afgelopen zomer was het landelijke aantal van 20.000 beschikbare adviezen al binnen één maand bereikt. Ook voor de tweede fase verwachten we weer veel belangstelling. Geef je dus snel op.

Ik meld mij aan voor een ontwikkeladvies