Kom naar de ledenbijeenkomst over eindbod cao Uitgeverijen

95% is ontevreden over eindbod op loon

Door Redactie 5 december 2023

Op 5 december liep de peiling af waarin jij kon aangeven wat jij vindt van het eindbod op loon van de werkgevers in de uitgeefsector. Ruim 95% van stemmers heeft aangegeven hier ontevreden over zijn. Dit zijn zowel leden als niet-leden. Praat op 11 of 12 december mee over de vervolgstappen.

De zak van Sinterklaas…

Gaat dit eindbod op loon mee in de zak van Sinterklaas terug naar Spanje? Zo ja, wat gaan we dan samen doen om een beter bod van de werkgevers te krijgen? Jullie hebben in de peiling aangegeven dat je bereid bent om mee te doen. Hier moeten we over doorpraten. Het is nu tijd om de druk op te voeren! Zolang je niets doet, verandert er niets.

Praat mee

Wanneer: maandag 11 december en dinsdag 12 december a.s.
Tijd: 19:30 tot 20:30 uur.

Na aanmelding ontvang je een link naar de bijeenkomst

Meld je aan

Overleg vakbonden op 7 december

Donderdag 7 december a.s. heeft de FNV samen met CNV, de Unie en NVJ overleg over de mogelijke gezamenlijke vervolgstappen. Samen bereiken we meer!

Samen voor een eerlijke cao!

Maak nu dus ook je collega lid. Nodig je collega uit om FNV-lid te worden en zo onderdeel te zijn van een sterke vakbond. Want samen kan je meer invloed uitoefenen op jouw arbeidsvoorwaarden. De cao maken we samen.