Meer vaste banen voor omroepmedewerkers

Kom achter de schermen vandaan en deel je verhaal

Door Redactie 26 november 2021

Op dit moment lopen de onderhandelingen voor jouw nieuwe cao. De FNV praat dus nu met de werkgevers over jouw arbeidsvoorwaarden. We willen afspraken maken over meer vaste contacten bij de publieke omroep. Wil jij ook meer werkzekerheid voor jezelf en/of je collega’s? Deel dan nu je verhaal met ons.

Typen

Meer vaste banen

Bij de publieke omroep werken 1.300 mensen in een tijdelijk contract. Jij en je collega’s hebben aangegeven dat er meer vaste banen bij de publieke omroep moeten komen. Maar liefst 93 procent van jullie vindt dat bij structureel werk een vast contract hoort.

Toekomst opbouwen

In de nieuwe cao willen we afspraken maken over meer vaste contracten zodat omroepmedewerkers een toekomst kunnen opbouwen bij de publieke omroep.

Deel nu je verhaal

Wil jij dat de huidige situatie verandert? Omdat jij wil dat er meer werkzekerheid komt. Met jouw verhaal en quotes kunnen we omroepwerkgevers laten weten wat het betekent om een tijdelijk dienstverband te hebben of om collega’s te hebben zonder vast contract.

Deel jouw verhaal