Teken de petitie voor een goede cao Red Bee Media

Door Redactie 11 oktober 2019

De FNV onderhandelt met Red Bee Media (RBM) over een nieuwe cao. Wij eisen voor jou en je collega’s onder andere een loonsverhoging van 4%. Dat is een groot verschil met wat de directie van RBM biedt: 1,4%. Veel te weinig! Teken daarom de petitie en laat RBM weten dat ook jij een goede cao wilt!

Teken de petitie voor een goede cao Red Bee Media

Het verbeteren van de koopkracht is een belangrijk onderwerp voor de medewerkers van RBM. De loonsverhoging die de directie biedt is veel te laag om te zorgen voor zo’n verbetering. We willen de directie duidelijk te maken dat jullie een goede cao willen. Met een fatsoenlijke salarisverhoging en goede salarismogelijkheden. Daarom overhandigen we op 17 oktober de door jou en je collega’s ondertekende petitie. Het is dus belangrijk dat zoveel mogelijk medewerkers die petitie ook ondertekenen!

Teken nu de petitie

We zetten nog even voor je op een rij wat we eisen voor jouw nieuwe cao:

• Een cao die koopkrachtverbetering voor alle RBM-medewerkers realiseert. De 1,4% loonsverhoging die de directie nu biedt is te weinig om dat doel te bereiken. Wij willen 2 x 2% voor een cao van 15 maanden vanaf 1 januari 2019;
  • Een cao die RBM-medewerkers perspectief biedt op een reële salarisdoorgroei, die is gebaseerd op een cao-salarisdoorgroeitabel;
  • Een cao met heldere inschalingsregels, waardoor medewerkers bij inschaling, verandering van functie en taken een duidelijk perspectief krijgen op hun inkomensontwikkeling.