Actie voor een gezonde publieke omroep!

Kom op 10 september naar Den Haag

Door Redactie 16 juli 2019

De FNV en NVJ willen niet dat de politiek opnieuw bezuinigt op de publieke omroep. Minder geld betekent minder zekerheid voor jou en je collega’s. En de kwaliteit van de programma’s die jullie maken wordt minder. Dus kom ook op 10 september naar Den Haag. Laat de politiek zien dat de bezuinigingen moeten stoppen.

Mediamaker die de petitie ondertekent

Bezuinigingen moeten stoppen

Sinds 2010 heeft de publieke omroep al te maken met forse bezuinigingen. Alsof dat niet genoeg is, komt er nu weer een bezuiniging van tientallen miljoenen aan. Minder geld betekent ook minder zekerheid voor jou. En ook dat het moeilijker wordt om goede programma's te maken. Ook de maatschappelijke positie van de publieke omroep wordt steeds minder. Het is tijd dat dit stopt.

Wij vinden het belangrijk dat:

• Jij meer zekerheid krijgt over je werk en een goed salaris krijgt
  • Er genoeg geld beschikbaar is om goede programma’s te maken en de techniek te verbeteren
  • De publieke omroep haar belangrijke taak binnen de democratie kan blijven uitvoeren

Kom ook naar Den Haag

Op dinsdag 10 September gaan we naar Den Haag om de petitie aan te bieden. En om politici te laten zien dat de bezuinigingen op de publieke omroep moeten stoppen.

Ga je mee?

Ga ook mee op dinsdag 10 september naar Den Haag voor een gezonde financiering van de Publieke Omroep!

Meld je aan

Wil je kijkers, vrienden, buren, familie en collega’s vragen om de petitie te tekenen? Deel de petitie. Een vergeet ook niet om zelf te tekenen.