Onderzoek salarisontwikkeling ICT

Help ons jouw positie te verbeteren

Door Redactie 4 maart 2022

Als medewerker bij een ICT-bedrijf moet je zelf onderhandelen over je salaris en je salarisverhoging. We weten niet wat dat in de praktijk oplevert. Om daar achter te komen, hebben we jouw medewerking nodig. Lukt het jou om de loonontwikkeling in andere sectoren bij te benen, of is dat lastig?

ict-medewerker

Sterkere positie

Met de gegevens van dit onderzoek willen we inzicht krijgen in wat er nu echt procentueel met de koopkracht van IT-werknemers gebeurd is de afgelopen 10 jaar. De conclusies worden gebruikt in gesprekken met werkgevers en worden (anoniem) gepubliceerd. Zo kunnen we als FNV bijdragen aan een sterkere positie voor jou als werknemer in de ICT. Ook kunnen we jou aan een sterkere positie helpen in de onderhandelingen met je werkgever.

Doe jij ook mee?

Doe jij ook mee? Dan werken we samen om jouw positie ten opzichte van je werkgever te verbeteren. Vraag ook vooral je collega om ook mee te doen aan dit onderzoek en stuur de link door.

Naar het salarisonderzoek

*met de laatste (max 10) belasting jaaropgaves erbij, ben je in 10 minuten klaar