Nieuwe cao Technische Groothandel: wat wil jij?

In november starten de onderhandelingen

Door Redactie 14 juli 2022

In november beginnen de onderhandelingen over de nieuwe cao Technische Groothandel. In deze cao worden jouw arbeidsvoorwaarden geregeld. Daarom is jouw mening erg belangrijk.

Technische Groothandel: wat wil jij in je nieuwe cao?

Vul de enquête in

De antwoorden van jou en je collega’s zijn de basis voor onze inzet als FNV namens jullie. Dus hoe meer mensen het invullen, des te beter kunnen wij opkomen voor jouw belang en dat van je collega’s die via hun arbeidscontract gebruik maken van de cao Technische Groothandel.

Iedereen wil een goede cao

Deel de enquête-link ook met je collega’s, dank je wel alvast. Werkgevers beweren namelijk dat vakbonden niet representatief zijn, omdat maar een minderheid van alle werkers vakbondslid is. Dat klopt natuurlijk niet, want iedereen wil graag een fatsoenlijke loonsverhoging, iedereen wil graag op tijd met pensioen, iedereen wil genoeg rust zodat hij niet ziek wordt van zijn werk. Het grote verschil is dat vakbondsleden ook bereid zijn hier iets voor te doen!

Breed gedragen inzet onderhandelingen

Maar toch komen werkgevers steeds weer met dit argument. Wij willen met deze enquête tot een zichtbaar breed gedragen inzet komen. Daar heb jij een belangrijke rol in. Jij kunt je collega’s bereiken en hen de enquête laten invullen.

Laat ons weten wat je nodig hebt om de enquête binnen jouw werkplek te verspreiden. Je kunt contact met ons opnemen via technischegroothandel@fnv.nl.

Laat je horen, want wie zwijgt verliest!