Alles wordt duurder, nu jij nog!

Deel onze vragenlijst met zoveel mogelijk collega's

portret Linda Vermeulen
Door Linda Vermeulen 13 juni 2022

Winkelmedewerkers weten als geen ander dat alles duurder wordt. Je merkt het thuis aan de energierekening, je merkt het in de winkel aan de prijskaartjes. Tijd dat de lonen omhoog gaan!

In een nieuwe cao van de Bijenkorf kunnen we hierover afspraken maken. Vul de vragenlijst in! Laat weten wat je belangrijk vindt én wat jouw ideeën zijn om het werk bij de Bijenkorf te verbeteren.

Help, er zijn te weinig collega’s!

We krijgen meldingen dat op veel afdelingen te weinig mensen zijn om het werk goed te doen. Gevolg: hogere werkdruk. Wat is de oplossing voor de vele vacatures? Ook jouw ideeën over dit onderwerp kun je melden via onze vragenlijst! Tot 30 juni kun je de vragenlijst invullen. Deel hem met zoveel mogelijk collega’s, lid of (nog) niet lid. Hoe meer reacties, hoe sterker we staan.

Aanpassing cao reiskostenregeling

De directie heeft over de aangepaste reiskostenregeling gecommuniceerd dat deze per 1 maart 2022 geldt. Echter, in de huidige tekst van de cao mist deze datum. Aan de vakbonden het verzoek om met deze aanpassing in te stemmen. Vind je hier iets van, of heb je vragen, meld je dan bij linda.vermeulen@fnv.nl