Vul de enquête in over werken bij de Bijenkorf

portret Linda Vermeulen
Door Linda Vermeulen 06 mei 2021

Wat vind je van jouw salaris? Kun je je werk goed combineren met je privéleven? Heb je genoeg inspraak op je rooster en je vakantie? Belangrijke onderwerpen! De cao-onderhandelingen komen er aan. Dus doe mee met onze enquête - en deel dit bericht met zoveel mogelijk collega's.

Samen maken we goede voorstellen

De komende tijd gaan we met een FNV-team (vakbondsbestuurder + winkelmedewerkers) hierover in gesprek met de Bijenkorf. Op 30 juni loopt de cao af. Vanuit BeeUnited/FNV willen wij goede voorstellen doen voor een nieuwe cao. Het is dus ook belangrijk dat zoveel mogelijk collega’s meedoen aan onze enquête! Samen bepalen we onze inzet. Deel dit bericht: ook met collega’s die niet lid zijn van de FNV én met concessie-medewerkers.

Hoe werkt dat met cao-onderhandelingen?

Zoals altijd doen wij vanuit de FNV voorstellen om de cao te verbeteren. Ook vanuit de werkgever zullen er voorstellen komen. We houden jullie op de hoogte van de onderhandelingen. Vorig jaar hebben we na succesvolle en creatieve acties goede afspraken kunnen maken over een loonsverhoging – op 1 juni krijgen medewerkers wederom 3 % erbij. Daar zijn we trots op! Wij maken graag meer goede afspraken. Hoe meer leden we hebben die ook actief meedoen, hoe sterker we staan.

Link naar de vragenlijst

Dit is de link naar de enquête. Tot uiterlijk 21 mei kun je reageren. Als je meer wil weten of vragen hebt, neem dan contact op met een BeeUnited-kaderlid of met Linda.vermeulen@fnv.nl