Werkgevers nodigen FNV weer uit voor cao-overleg

FNV ziet uitnodiging WTG als eerste stap naar goede cao

Door Redactie 3 februari 2020

In veel technische groothandels hebben jullie afgelopen weken fors actie gevoerd voor een goede cao. De WTG (Werkgevers Technische Groothandel) komt hierdoor in beweging. En nodigt ons uit om op 5 februari weer aan tafel te komen voor cao-overleg. De FNV is tevreden over deze uitnodiging. We zien dit als een eerste stap op weg naar een goede cao zonder verslechteringen.

Werknemers technische groothandel voeren actie voor een goede cao

FNV-inzet cao is duidelijk

Op 9 december stapte de FNV uit het cao-overleg vanwege de voorliggende verslechteringen. We zijn benieuwd naar wat het overleg op 5 februari ons gaat brengen. De FNV-inzet is duidelijk. Een cao met goed meer loon en geen verslechteringen. Voor die eisen hebben jullie actie gevoerd.

Druk op de ketel blijft nodig

Willen we binnenhalen waar we afgelopen weken samen hard voor hebben geknokt, dan blijft druk op de ketel nodig.

Goede hoop maar we zijn er nog niet

We hebben goede hoop, maar de cao die voldoet aan de eisen waar jullie voor hebben gestaakt, ligt er nog niet.

Volg de cao-onderhandelingen

Over het verloop van de cao-onderhandelingen houden we je komende tijd goed op de hoogte. Via Facebook, maar ook met nieuwsbrieven en op deze website van FNV Technische Groothandel.

Versterk de FNV met meer leden

Heb je collega's die nog geen lid zijn van de FNV? Nodig ze uit om zich bij ons aan te sluiten. Meer leden betekent meer vakbondskracht. Kracht om samen met succes op te komen voor eerlijk loon en goede regelingen in jouw sector en in jouw bedrijf. Bekijk de voordelen van het lidmaatschap en hoe je iemand anders kunt aanmelden