Jullie stemmen massaal vóór onderhandelingsresultaat cao TGH

Actievoeren loont, ook in de technische groothandel

Door Redactie 26 februari 2020

Een overweldigende meerderheid van jou en je collega FNV-leden stemt in met het onderhandelingsresultaat voor de nieuwe cao in de Technische Groothandel. Met 92% van de uitgebrachte stemmen voor, 5,54% tegen en 2,46% onthoudingen is deze uitslag een mooie bekroning van de lange strijd die we afgelopen jaar samen met veel collega’s in de bedrijven hebben gevoerd.

92% FNV-leden stemt in met onderhandelingsresultaat cao Technische Groothandel 2019-2022

Actievoeren en staken loont

FNV Handel is blij met deze stemuitslag. Die toont aan dat jullie in grote mate tevreden zijn over het resultaat van de cao-onderhandelingen met de werkgevers:

• 11% meer loon in 33 maanden
  • Zonder de verslechteringen die eerder op tafel lagen

Dit resultaat is de mooie oogst van FNV-leden die afgelopen maanden samen in actie kwamen en staakten voor een goede cao in de technische groothandel.

Digitale versie nieuwe cao voor leden

Na afronding van de stemming van de andere bonden, gaan we aan de slag met uitwerken van de cao-teksten. Is dat klaar dan verzenden we de digitale versie van de nieuwe cao aan alle FNV-leden die ons hun emailadres hebben doorgegeven.

Geef hiervoor je e-mailadres aan ons door

Wil je ook de digitale versie van je nieuwe cao ontvangen? Maar heb je jouw e-mailadres nog niet aan ons doorgegeven? Regel dat alsnog via je eigen 'Mijn FNV-account'. Nog geen persoonlijke account? Maak die aan in 'Mijn FNV'. Je vindt er ook een praktisch uitleg over hoe je dat kunt doen.

Naar Mijn FNV

Versterk de FNV met meer leden

Heb je collega's die nog geen lid zijn van de FNV? Nodig ze uit om zich bij ons aan te sluiten. Meer leden betekent meer vakbondskracht. Kracht om samen met succes op te komen voor eerlijk loon en goede regelingen in jouw sector en in jouw bedrijf. Bekijk de voordelen van het lidmaatschap en hoe je iemand anders kunt aanmelden

Video Staken Helpt

Wil je zien hoe dit mooie cao-resultaat is bereikt? In onze video 'Staken Helpt' krijg je in 3 minuten een mooi overzicht van de acties die FNV-leden afgelopen maanden in hun bedrijven hebben gevoerd.

Bekijk 'Staken Helpt'