Goed nieuws: nieuwe Mediq-cao 2018-2020

leden stemmen in met onderhandelingsresultaat

Portret Iris van der Veen
Door Iris van der Veen 25 maart 2019

Tijdens de kantinebezoeken sprak FNV met Mediq-ers over het onderhandelingsresultaat. De reacties waren positief. Daarna was het woord aan de leden die tot 21 maart jl. mochten stemmen. Zij stemden in. FNV is tevreden dat er tot 1 mei 2020 een fatsoenlijke cao van kracht is bij Mediq.

vuisten

Zekerheid

De nieuwe cao biedt de werknemers voor langere tijd zekerheid. Wij bedanken onze actieve kaderleden voor hun enthousiasme en inzet. In het bijzonder Milton Lie Kiauw en Frensell Manuela die de deel uitmaakten van de onderhandelingsdelegatie.

FNV in 2019-2020

FNV blijft ook het komende jaar actief en zichtbaar bij Mediq. Wij doen mee aan een project duurzame inzetbaarheid en gezond roosteren. Ook willen wij vinger aan de pols houden bij de rooster pilots. Doe je hieraan mee en wil je je ervaringen delen? Neem dan contact op, mail: iris.vanderveen@fnv.nl

Tevens wil FNV op korte termijn afspraken maken over een nieuw sociaal plan bij Mediq.

Ontwikkelingsfonds

FNV wijst je nogmaals op het ontwikkelingsfonds. Hier kun je een voucher van 1500,-- krijgen om een cursus te volgen. Wij raden iedereen aan om eens na te denken over je ontwikkelwensen. Wat zou ik over 10 jaar willen doen en wat is daar voor nodig? Blijven leren en jezelf ontwikkelen met een arbeidsmarkt in beweging, technologische ontwikkelingen en maatschappelijke veranderingen is verstandig en daarom is dit fonds ook zo belangrijk.

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.