Het is vandaag Wereldwaterdag 2024!

Bedankt voor jouw inzet

Door Redactie 22 maart 2024

Vandaag is het Wereldwaterdag 2024. Een dag die in het teken staat van ons werk binnen de subsector Waterbedrijven. Het mooie vak waaraan we elke dag denken en waar we iedere werkdag weer vol goede moed voor opstaan. Ons werk raakt alle inwoners en elk bedrijf in Nederland en ver daarbuiten.

Bedankt

We zorgen met elkaar voor het veiligste en schoonste drinkwater ter wereld. Dank je wel dat jij er bent en dat jij er altijd staat. Jij zorgt voor iedereen. En wie zorgt er voor jou? FNV staat achter jou met een mooie club van ontzettend fijne en mooie collega’s die ook hun passie voor water hebben.

Binnen de subsector Waterbedrijven komen de vrijwilligers van de FNV, ofwel kaderleden, regelmatig samen, bijvoorbeeld in juni op de grote kaderdag Drinkwater op het Centraal Vakbondshuis in Utrecht.

Wil je meedenken en meedoen in de allerbelangrijkste sector van de wereld? Laat je dan horen en sluit je aan bij de kaderleden van FNV Waterbedrijven. Mail je adresgegevens naar marcelle.buitendam@fnv.nl.

Maak je collega lid

Tijdens onderhandelingen staan we samen sterk. Hoe meer leden, hoe sterker we staan. Ben jij zelf al lid? Maak dan je collega's ook lid en verdien een tientje!

Collega uitnodigen

Check MijnFNV

We houden je via de mail op de hoogte van de ontwikkelingen binnen de subsector Waterbedrijven. Ben je lid, maar heb je nog geen mail ontvangen? Controleer dan jouw gegevens in MijnFNV.

Check MijnFNV