Onderwijsverkiezingsdebat op 30 oktober

Ben jij erbij?

Door Redactie 19 oktober 2023

De Stichting van het Onderwijs organiseert op maandagavond 30 oktober van 19.00 uur tot 21.00 uur het Onderwijsverkiezingsdebat op het ROC Mondriaan in Den Haag. De grootste partijen uit de peilingen debatteren gedurende twee uur met elkaar over de uitdagingen die er liggen voor het onderwijs van nu en de toekomst.

debat

Grote uitdagingen voor het onderwijs

Of het nu gaat om de schoolgebouwen, de betekenis van het onderwijs voor arbeidsmarktvraagstukken of leerlingen- en studentenwelzijn, alles kan de revue passeren op deze avond. Ook voor het onderwijs zijn de verkiezingen van 2023 cruciaal. In de verschillende verkiezingsprogramma’s staan veel mooie woorden, maar wat zijn de politieke twistpunten? Op deze avond moet duidelijk worden waar de verschillende partijen écht voor kiezen. Daar wil je natuurlijk bij zijn, dat kan in de zaal of via de livestream.

De toekomst van het onderwijs

De FNV zit in het bestuur van de Stichting van het Onderwijs en is als vakbond actief in de branche Onderwijs & Onderzoek. Daarom is het debat voor jou en je collega’s die in het onderwijs werken belangrijk. Het gaat om de toekomst van ons onderwijs.

Aanmelden

Zorg daarom dat je dit debat niet mist en meld je aan voor een plekje in de zaal of om het te volgen via de livestream. Let op: er is een beperkt aantal plekken beschikbaar in de zaal, dus wees er op tijd bij.

Meld je aan

Check MijnFNV

We houden je via de mail op de hoogte van de ontwikkelingen. Ben je lid, maar heb je nog geen mail ontvangen? Controleer dan jouw gegevens in MijnFNV.

Check MijnFNV

Geven inzicht in hoe onze bezoekers de websites gebruiken.